Zoeken per branche:
Zoeken per huurder:
Huurders: Musici, dj’s, muziekproducenten (18)
Lies Braakman
Lies Braakman-Hogenhuis (1990) is een bevlogen pianiste die zich heeft ontwikkeld tot een veelzijdig kamermusicus, liedbegeleider en solist met een specialiteit in Franse muziek uit de Fin de Siècle.
Ik treed niet alleen op, ik geef ook pianoles aan jong en oud.
Geluidsontwerp Gijs Domen
Geluidsontwerp Gijs Domen
Drum trax
Maarten Diesfeldt woont in Amsterdam. Hij is cum laude afgestudeerd als drummer aan het conservatorium in Utrecht in 2010, waarna hij ook een Masteropleiding Muziekproductie heeft afgerond in 2012. Hij is betrokken bij diverse muziekprojecten in Amsterdam, waaronder de popact THE BENELUX, waarmee hij in 2014 o.a. op het Noorderslag festival stond en waarover muziekblad OOR en de Volkskrant zeer lovende recensies schreven. Hij heeft lessen gehad van o.a. Ruben van Roon, Richard Heijerman en Joost Kesselaar. Naast deze lessen heeft hij diverse masterclasses gevolgd van wereldberoemde muzikanten zoals Billy Martin, Gene Jackson, Marcus Miller en Poogie Bell.
Marnix Dorrestein
Marnix Dorrestein is een Nederlandse componist, producer, gitarist, tekstdichter, arrangeur, zanger en drummer uit Amsterdam.
My Baby
My Baby is een Nederlandse band, opgericht in Amsterdam. My Baby ontstond in 2012 uit drie leden van de Amsterdamse soulband The Souldiers, Cato van Dijck, haar broer Joost van Dijck en Daniel de Vries.
Jan David Hoogerheide
Muzikant, componist en grafisch vormgever.
Konrad Koselleck
Bandleider Konrad Koselleck (1971 geboren in Heidelberg/Duitsland) staat bekend als een van de toparrangeurs in Nederland. Voor iedere show of artiest schrijft hij nieuwe arrangementen, of soms zelfs complete composities. In zijn fijnzinnige aanpak doorklinken enthousiasme, humor, grenzeloos vakmanschap en een groot gevoel voor entertainment.
Freek Vrijhof geluidsontwerp
Geluidsontwerp van conceptualisatie naar opname tot aan mixage, ieder element als toevoeging van de vertelling en in samenwerking met alle disciplines.’
Misschien wat pretentieus, maar ik geloof dat je alleen met die insteek volledig gebruik kunt maken van de mogelijkheden die filmgeluid biedt, met als uitkomst het best mogelijke eindproduct.